۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
کد : 24913-32501      تاریخ ایجاد : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر   آخرین بروزرسانی : ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۹ مهر    تعداد بازدید : 7185

نشست اجرای طرح مراقبت از بیماران پیشرفته سرطانی در منزل

نشست اجرای طرح مراقبت از بیماران پیشرفته سرطانی در منزل، پنجشنبه 25 مهرماه در محل دفتر گروه آنکولوژی مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، دکتر هاشمیان معاون درمان دانشگاه، دکتر احمدی نژاد رییس مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر، دکتر معاضد، دکتر نعمتی، دکتر پورحسینی،  دکتر کلانتری از گروه آنکولوژی، دکتر پاکروانان از معاونت درمان و  محمودی کارشناس بیمه سلامت در این نشست حضور داشتند.

معاون درمان دانشگاه گفت: در این نشست در خصوص طرح مراقبت از بیماران پیشرفته سرطانی ( Hospice Care at Home ) در منزل، بحث وتبادل نظر شد.

 دکتر هاشمیان  افزود: در این جلسه  مقرر شد بیمارانی که بیماری پیشرفته سرطانی داشته و روزهای آخر عمر خود را سپری می کنند یک تیم مستقر در بیمارستان شناسایی و پذیرش نموده و تریاژ معکوس برای آنها انجام خواهد شد .

وی گفت: ادامه درمان این دسته از بیماران در منزل خودشان انجام خواهد شد و حتی الامکان از بستری مجدد آنها در بیمارستان های فوق تخصصی آموزشی بزرگ جلوگیری می شود .

 دکتر هاشمیان در پایان افزود: تیم خارج بیمارستانی موظف است مسئولیت بستری بیمار در منزل را بر عهده گرفته و درمان های لازم در زمینه درد، تنگی نفس، تغذیه  زخم بستر، کلستومی و بقیه مراقبت های ویژه حتی در زمان فوت صدور گواهی فوت آن را به عهده بگیرد.

 

12
13
2
3
5
9
نظر شما :
captcha